inte skrivit på ett par dagar här då..

har ju inte hänt massor direkt men men liten uppdatering blir det i alla fall...

i Torsdag skulle jag ha jobbat men vaknade upp med universums migrän och ja den dagen var väl inte den bästa... var väl en dag man inte skulle ha vaknat kan man väl säga kort och enkelt...

torsdagen var även min pappas 5 månaders dag. usch kan inte fatta att det redan gått fem månader sen du lämnade oss pappa... jag saknar dig så himla mycket och kunde man få en minut i himlen skulle jag ta den för att få ge dig en kram och säga att jag älskar dig och hur mycket vi saknar dig här hemma... allt är så tomt utan dig...



Fredagen då

igår fredag var jag nere och jobba där jag är personlig assistent eftersom jag inte kunde i torsdag då. gick jätte bra trivs kanon där och min brukare/kund är den en av det bästa jag haft har ju bara haft erfarenhet av gruppboenden innan och det är inte riktigt min grej jag vill kunna hjälpa medans där jag varit på praktik har det varit rent skit....


när jag kom hem från jobbet åkte rikard jag och lilleman till öb och handla fredags mys sen åkte vi hemm och gjorde tacos gott gott älskar det men bara gott om man inte äter det för ofta....

sen var det chips och goodis som gällde här hemma men blev ingen film till det satta och kolla på smalville på datan i stället hehe...

gick och lade mig vid tio var så himla trött så jag visste varken ut eller in... somna ganska snabbt


se om jag har lite bilder att bjuda på då kanske finns en eller två på lille missen charlie



lille missen då



litet kort på lille mig då....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0