liten uppdatering av dagen som gått då

ja vad har vi gjort idag.... börjar dagen med frukost sen blev det dags att städa lite.. går ju fort att städa när man håller efter det...


sen åkte vi upp till pappas grav där mamma var och hjälpte henne lite grann.

sen åkte vi alla till tornby och landade först på jula för att köpa en häftpistol till mamma och stötte även på pia, dave och fina underbara ellie.....

sen åkte vi bort till skopunkten och kolla lite skor rikard hitta inga men mamma jag pch vincent hitta varsit par skor...


sen blev det maxi en snabbis så mamma fick handla lite,






vincents nya skor






hmmm vad är nu detta




han älskade sina nya dojjor




mina nya sommarskor



älskar mina nya skor




suddig bild jag vet men men




fick en ny väska av mamma med tackar




efter att vi sedan kört hem mamma åkte vi och tvättade bilen så den blev ren och fin och sen blev det en glass på donken i ryd innan vi åkte hem...

sen kom robert och ville bli av med håret på skallen sen har vi tagit det lugnt...

rikard åkte till affären igen för vi hade glömt en sak sen var det middags dags här hemma....

dagens middag vart wok med räkor och kyckling och till det serverades stekta nudlar....




grönsaker



minimajs




böngroddar (gott gott)




purjolök




kyckling



mmmmm räkor






gör allt godare....



i morgon kanske det blir en kort uppdatering på morgon sen blir det kanske en senare på kvällen ska ha en heldag i kolmården med rikard, vincent, mamma, svärfar och svärmor.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0