massa papper att få iordning på

idag har vi varit på stångåstaden
vi har varit på skatteverket eller vad det nu heter nuförtiden då flera företag är där i ett.
sen var vi hos mamma och kopiera lute papper sen skulle vi till socialen och lämna lite papper men dety var stängt....



då åkte vi en sväng till ryd och åter lunch på kina thai för att fira våran årsdag som vi hade för en vecka sen




(bilden är tagen från deras hemsida)

sen handla vi lite så jag kan baka i veckan..... och sen hem och vincent lekte på för fullt som somna han och jag har bakat muffins och nu har vi precis ätit mat fick bli safari nugget (chicken nugget formade som elefanter och giraffer) till det blev det ris och currysås...

ja vad mer händer här inte mycket.... vincent ska snart sova sen blir det lugnt.. ska sova tidigt jag eftersom jag ska jobba i morgon....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0