Midsommarafton

idg har vi firat midsommar i värna...
jag hoppa på kryckor var en hel del folk där med.

vi hade med oss min mamma med för hon ska inte vara ensam mina bröder var iväg på annat tror jag.

ute på landet var det jag, rikard, vincent, mamma, åke, eva, kerstin, lasse, kerstin (faster till rikard), robert, håkan och rose-marie.

vi hade trevligt och åt gott grillar och sen till efterrätt blev det tårta som mamma hade med sig och som rikards faster kerstin hade med sig...

vincent sprang och lekte där ute som bara den... han somna nu vid nio på kvällen här hemma...

dags att lägga in bildena från idag då......



lille man



älskade mannen i mitt liv



värna



på trappen: Rikard, Robban, Åke och min mamma



vincent. svärmor, svärfar och eva



vincent leker



jag



mammas hjärta


nu kommer lite bilder på svärfars planteringar





man kan använda en grill till mycket









nu tillbaka till folket



tittut



eva



håkan



jag och mamma







grillen är tänd



våran bil





lille tarzan



min älskade man men vincent´s mössa



jag och mina kryckor



håkan, kerstin, lasse, eva och kerstin igen





grilla under trädet när regnet kommer



mat: potatis gratäng, fläskfilé, fläskkottlett, sås, sallad



gott gott



bröderna bus






gott gott



älskar dig med hjärtat



vincent ska rita









kerstin



tårtor mamma köpt på gyllen




kerstins tårtor maräng, grädde, jordgubbar





lasse visar kort på håkan



syskonen lasse och kerstin



kerstin



hmm vad filurar du på lasse


ja det var den midsommaraftonen det nu ligger jag med foten högt och vilar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0