ny dag och nya äventyr

god morgon gott folk..

har ni sovit gott? jag somna vid 22:30 igår var helkt slut och vkna vid halv sju i fall jobbet skulle ringa så var jag beredd men ingen ringde så får ha en underbar dag med min pojkar istället..

ikväll blir det mamma och vincent tid då rikard ska med sin kusin till Stockholm och hämta något och sen direkt hem så de åker väl vid 16:00 tiden senast och då ska vincent och jag busa och sen äta mat...

idag måste vi även till mamma och skriva ut ett papper att skicka iväg och sen till maxi för glömde köpa kattsand och havregryn opch margarin i går....


kanske köper hem ite annat så jag kan baka ikväll när vincent sover........ :)

ja det var väl allt för tillfället,,,,, hörs senare under dagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0