nytt lösen............

så där.... kl 22 ska jag ha hunnit skicka ut till de flesta om det nya lösenordet.

och jag har några saker jag gärna vill be er om....

* om ni går in via telefonen eller en annan datoir eller liknande skriv en komentar så jag vet vem det är för att varje gång ni läser bloggen från olika ställen visas det som en ny hela tiden så...



* vet ni mer er redan nu att ni läser min blogg via mobil och hem dator så säg det när ni får lösen ordet så jag kan skriva upp er som en eller två eller flera...



* och snälla snälla snälla respektera att bilderna på min blogg är mina förutom dem som är kopierade från google men ni ser vilka som är vilka.



* sist men inte minst ge inte ut detta lösen i någon annan utan mitt tillstå¨nd oavsett om dem fått det tidigare då får antingen denne höra av sig till mig eller så får du fråga först.



så det var förhållningsreglerna :) nej vars men vill ha lite kolla på olika saker,,,,


kram till er alla


Kommentarer
Anna Nilsson

Jag gluttar bara via datan :)

2011-06-23 @ 22:04:09
Anna Johansson

Hejsan!



Jag kommer under sommaren iaf att logga via en mobil sen till datorn. Om jag loggar in någon annanstans ifrån säger jag till, blir troligen först i höst när vi flyttar tillbaka till min lägenhet.

Kram Anna

2011-06-23 @ 22:04:21
URL: http://www.anna-barajag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0