Öland



idag har rikard och jag vait på älsand.. åkte från stan vid sju och hade kanon väder hela vägen ner... käkade frukost i ruda blev te och äggmackor,,,




denna såg vi på vägen till kalmar och var tvugna att ta ett kort

sen åkte vi över till öland




när vi är på bron



snart kommer höjden







lite nervös hatar ju höjder även bron



vacker utsikt dock



nedförsbacken







och första stoppet var nere i södra udden nere vid långe jan.,... 1978 trappsteg 42 meter upp där var vi högst upp i fyren... ohh vilken utsikt det är där upp ifrån....



långe Jan



uppe ifrån fyren




vi för evigt







man blir trött av att gå 197 trappsteg



fåren gick fritt på och över vägen



efter ottenby åkte vi och skulle ha picknick men så kom regnet så vi hade picknick i bilen...
det blev otatis sallad och kyckling






efter picknick och sånt så åkte vi till färgestaden och spelade äventyrs minigolf as rolig älskar dom banorna verkligen helt sjuka ju

men inga kort på det tyvärr....

sen åkte vi mot borgholm och ja detta möttes vi av



usch ser inte roligt ut






regnet kom sen jag lovar




fanns inget inne i borgholm för oss allt var ju stängt kl 16:00 en vardag hmm lite konstigt men men köpte två liter jordgubbar kanon goda gott gott..
efter att vi varit i borgholm åkte vi och kolla på borgholms ruinen

och där gick det en jävla massa kor fritt på vägen hehe























efter ruinerna valde vi att åka hemmåt.. tankade i kalmar och åt mat på burger king sen var det bara att kasa hemåt... haft en kanon dag med min älskade rikard.... kom hem vid 21:00 tiden...




på hem väg.. älskar dig hjärtat




solen är på väg ner sakta




vet ni vad denna skylt betyder'???? rätt svar kommer i morgon


och näör vi kom hem blev det skolad doppade jordgubbar.... gott gott...




ölands gubbar




choklad




en perfekt kombination.....




detta var allt för idag nu ska vi snart sova jag är helt slut efter idag.. och foten värker som ett as med


XoXo// madeleine




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0