resten av gårdagen

börjar dagen med att vecko handla på maxi.

sen hem med alla varor och för att sedan åka och köpa present på ikano till mich och sen till kalaset.



efter att vi varit och firat michelle vart det en tur till okq8 på brasken för att få upp bilen på liften och fixa den för att kunna ombesikta den var ju sista dan annars hade det blivit körförbud.
men den vart godkänd haha














och vincent och jag roade oss själva med att leka i gör det själv hallen dock vid bilen inte över allt men snurrade runt och han tittade på bilar som tvättades



mammas stjärna









efter besiktningen åkte vi och köpte jordgubbar och maränger
oc så blev det fika på balkongen




jordgubbar, vaniljglass, maränger och chokladsås



gott gott



jag hade även vit chokladsås på min tallrik

efter det vart det ett bad för lillemannen och senare middag och natti natt



bada är roligt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0