söndag den 12:e juni

8:30 åkte vi och hämtade min mamma.... färden ner emot tranås har nu börjat ska ner och till min brorsdotter sabinas konfirmation. shit hon är stor nu tjejen,,,, vaart tar alla åren vägen.

en annan är ju van vid dansk konfrimation och det är en enorm skilland mellan svnska och dansk i danmark ör det mera högtidligt och så och här är det olika grupper till exempel sång och dans, idrott och sånt och en annan blir koko då..


i en och en halv timme satt vi i kyrkan och ja jag höll på att somna i bland var långtråkigt och vincent vart rastlös nej 40 min max ska det ta annars får det vara för min del.


men saina var duktig när hon sjöng och så...

efter kyrkan åkte vi till ryd och fikade och sabina öppnade paket.

efter det åkte mamma, rikard, vincent och jag till ikea och åt korv innan vi körde hem mamma ooch vi åkte hem till oss...





i tranås












jag hann bara komma hem och sätta mig så ringde telen och det var jobbet i lambohov som ville att jag skulle komma direkt som vikarie då den som var där var sjuk... så jag ner och jobbade och slutade halv nio....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0