Söndag och regnet faller

God morgon mina vänner....

iddag slog vi upp ögonen kl 07:00 av att en liten prins står och och ropar på mamma....

så¨upp med vincent och byta blöja och så...

och nu sitter man här och tar det lugnt snart äta frukost och ta det lugnt ska upp till pappa sen med ska väl hämta mamma och köra upp henne dit ingen direkt bra väder att cykla i direkt....

så vi kör upp henne till pappa så kan vi plantera lite blommor där med.

sen blir det ut på vischan,,,,, nej då ska ut till landet och hem till svärisarna lite och meka bil och ja det vanliga ska även äta middag där...... hörde en liten viskning om att det kan bli kyckling klubbor till middag där och ja älskar ju kyckling....

ja vad ska vi mer skriva denna underbara regniga morgon jo en annan kanske måste till läkare snart med min vänster fot.. svullen som fan och kan inte röra mina tår eller stödja på den längre....
försöker komma på när jag skada den så jag vet vad som kan ha hänt men kommer inte på det.. men men det släpper väl det med.. blir att linda foten tills jag varit hos läkern i alla fall.....






frukost består av en macka med kyckling pålägg och en kopp te

ni får inte se hur förjävlig jag ser ut på morgonen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0