Söndagen i värna

var ute hos svärisarna igår....
men först på morgonen hämtade vi mamma och åkte ut till pappas  grav och planterade litre sen hem till mamma igen och hämta två paraply som vi skulle få av henne sen åkte vi alla till maxi och biltema innan vi körde hem mamma och åkte vidare ut till landet..

i värna blev det god matt kycklingklubbor, ris och curry sås gott gott det gillar jag rejält...

sen mekade rikard bil med håkan och vi andra var inne och vincent lekte som vanligt terrorist.. vincent sover i värna tills på tisdag kan behövas ibland och han älskar att vara där och rikard och jag får egentid... underbart



lite bilder från dagen då kanske



klättra i bilen är roligt tycker vincent





lyckliga unge



här kommer vincent se upp alla




vincent äslakr att sitta i pappas knä och låtsas köra bilen



får väl bjuda på några bilder på mig








bilder ppå rikard och svärfar i verkstaden










och så lite bilder på vincent och farbror









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0