STUDENTEN

09:00 var man i lokalen som skolan har sin avslutning i...

fan jag ska ta min examen fan så underbart... har pappas halsband på mig idag han måste vara med mig vid min sida saknar honom så otroligt mycket....

många tårar och tankar idag av saknad.. jag vet att du hade varit stolt över mig pappa,,,


mmin mamma och sen rikard, vincent och svärmor kom till lokalen kl 11 då det var examens dax var underbart att se mamma så stolt över mig....

fick en ros av min lärare och sen satte de dit min brosche....


sen åkte vi till mammas jobb och hämta smörgåstårta och sen till ingeborgs och hämnta vanliga tårtor och senhem till mamma och gud så fint hon hade gjort...


sen kom lite folk christina, allan ,gunilla cornellia, kenna och svärfar kom och gratta mig...




mmm mumma så gott


'



fint



en underbart god bål




bordsdekorationer min mamma gjort




mmm hallon och passionsfrukts tårta




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0