synd om mig

nu sitter man här hemma med en lindad fot och tycker synd om mig själv...

har ätit lite middag fick bli spenat soppa och sen till efterrätt blev det chokladbollar.

saknar mina älsklingar som är på landet... rikards bil dummar sig mot honom men men det löser sig det gör det alltid :)


får inte stödja på min lilla fossing så har har fötterna upplagda på bordet med laptopen i knät....


buhu synd om mig..... :) nej var men ledsen över att jag inte kan jobba var inte roligt att ringa jobbet och säga att jag är sjukskriven över helgen... fan jag vill vara där älskar mitt jobb.... men men jag är snart på benen igen bara fot fan gör som jag villl....











gott gott glömde dock koka ägg till men men soppa fylld med järn



efterrätt.... dom var goda dom med :)


// XoXo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0