Till Theo

Idag skulle tjejkompisens son fylla tre år men någon annan valde att avsluta hans liv.

jag vet att din mamma saknar dig enorm mycket Theo det är vi många som gör

du fick lämna ditt liv på jorden alldeles förtidigt.

hittat några låtar som jag tänkte har betydelse en dag som denna så alla ni som läser tänd ett ljus för Theo och skänk en stärkande tanke till hans mamma som lider något enoirmt idag.

Grattis på din födelsedag lilla Theo.

Theo sitter nu i himlen som en vacker ängel och vakar över sin mamma




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0