tisdag

idag har vi tagit det lugnt..

svärmor var här idag pch rikard färgade håret på henne medans jag tog tag i det ena förrådet och ja det blev en del skit som åkte till malmslätt skönt det nu får man ju plats i förrådet igen.

sen blev det en glass efter det och när vi kom hem tog vi det lugnt bara kopplade av.

har väl inte gjort mycket mer idag varit ute och gått och pressat på foten lite så man orkar jobba :)

på tal om jobb i morgon ska jag ner några timmar till favorit jobbet hihi är så glad längtar dit :)

betalat räckningarna har vi gjort med tjohoo suck....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0