Undersköterska

ojoj vad tiden går.

augusti 2008 klev jag in på moa skolan 12 timmar efter att jag opererat ut två visdomständer ohh fy fan vad ont det gjorde har än idag inget minne om vad som sas den dagen för hade så mycket morfin i kroppen...

december 2009 skulle jag ha tagit min examen men så blev det ju inte.. november kom ju min plutt ovch jag var ju sjukskriven från september 09 så jag fick vänta ett tag innan jag kunde plugga igen så januari 2011 var man där igen på underbara MOA skolan....

och nu tar man sin examen den 8:e juni är min avslutning och jag kan inte fatta det....








här har vi underbara moa skolan





denna är beställd och har även kommit den sätter min lärare fast på mina kläder på onsdag



det ända som saknas för att dagen ska vara perfekt är att min pappa skulle ha funnits där men han finns inom mig i alla fall.....


efte avslutningen ska jag firas hos min mamma,,,,,


kommer vara en kanon dag för pappa kommer alltid finns vid min sida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0