vad har vi gjort

jaaaa vad har vi gjort idag???

först var det ju frukost och så hemma... sen somna till slut vincent igen..

sen blev det lunch vincent åt taco röra och rikard och jag åt rester från igår...

sen blev det att åka ut och fara... först åkte vi till mamma och lämna ett kvitto. sen hälsade jag lite snabbt på uppe hos min gamla praktik underbara 31 an B

sen ut till maxi och handla så jag kan baka i kväll när vincent sover och rikard är i stockholm.


efter det åkte vi till mamma och skrev ut ett papper som jag ska posta och sen ner till duvan och lämna papper och sen hem....


har ätit ett litet mellanmål som blev rån och intaliensk tomat och basilika soppa....


rikard steker plätter som vincent och jag ska ha ikväll till middag med glass till.,..

ja jag får blogga mer efter att jag bakat.... och då bilr det bilder på det jag bakat...


hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0