vad ska jag ha för rubrik?

igår hände det inte så mycket tog det lugnt hela dagen åkte ut till berg och skulle spela minigolf men fy fan vad folk det var så nej struntade i det och åkte till ikea istället och köpte glass på jam jam.


sen åkte vi hem.... jag gick ner till pernilla och tina ett tag och snacka lite med dem...

sen hem och busa lite med vincent sen var det dags för honom att sova.

rikard och jag åt grrillad korv med bröd senare till middag vincent åt ju som sagt tidigare eftersom han skulle sova...

sen kolla vi lite på en gamal serie som vi börjat titta på bara för att det är roligt och det är

skilda världar




denna har vi sett klart




denna håller vi på med nu..

resten av kvällen var jätte lugn....


har även gett mig på att göra fransk manikyr själv och för att vara första gången vart jag mycket nöjd





snyggt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0