vi börjar med kolmården


åkte och hämtade min mamma vid 9.10 tiden sen åkte vi och mötte upp rikards föräldrar i norsholm och påbörjade färden mot kolmården...

vincent var så duktig i bilen inget bråk eller gnäll eller något.

gud har väl inte varit uppe i kolmården på tio eller tolv år.....

åt lunch senare nere vid delfinariet och åkte karuseller...


delfin showen var underbar och lika så showen med sälarna och pingvinerna....

lille vincent var så himla trött så han somna innan delfinshowen men han hann se lite av delfinerna innan han somnade



ja vi gick omkring i sju timmar men kändes som om man vait där i fyra tiden gicvk så fort och linbanan gud så häftig den var var underbart att åka den och vi åkte två gånger med en timme emellan varven,,,,



ja vad mer ska jag skriva ähh lägger upp en del bilder istället




så vacker



hungrig vincent




vincent fick en fin och rolig mugg



apor och där fan världens sötaste shimpansungen




mina älsklings djur




ja man känner sig ganska liten vid en elefant




asiatiska elefanter




kolla en så söt surikat



vincent och jag på delfins showen



håkan, rose-marie, rikard och lille vincent på ett hörn




familjen





linbanan



vincent i linbanan



familjen i linbanan



i början av linbanan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0