10 mars 2011 STOCKHOLM

uppstigning kl 7 för idag åkte vi till stockholm.
kvart över åtta hämtade vi daniel sen till maxi och köpte färdkost sen bar det av till stockholm.



måste ni prova underbart god

tog en kort paus på nyköpings bro runt tio jag och daniel köpte varsin korv för vi var hungriga.

sen vidare upp till sthlm och fastnade på centralbron för det bar ju sån där förbaskad broöppning så fick ringa till jensens och boka om vårat bord.

parkerade i bromma och tog tunnelbanan in till city där vi mötte upp Anna från åland.




sen åt vi mat på jensens.



jag åt en stor rumpstek med råstektpotatis och jensen´s favoritsås, rikard åt bbq marinerad fläskfilé med råstektpotatis och bearnaise sås. daniel åt bbq burgare pch annan åt en blodig köttbit med vitlöksmör och potatis.

vincent hade en egen meny och han åt ailen på spett (kycklingspett) glada kranium ( friterade kroketter formade som smiley gubbe) till det hade han kryddigt klick (bearnaisesås) tomat splash (ketchup)






gillar barnstolen dom har


sen åt vi efterrätt och vincent sov i vagnen för han var så himla trött.

efter maten gick vi på stan lite jag och rikard pch vincent föär sig och daniel och annan för sig och det var riktigt trevligt hittade två skjortor till robert som vi ska fira på lördag.

var på hötorget, sergel och gamlastan och bara hade det bara mysit.

sen vid fyra tiden tog jag rikard och vincent tunnelbanan till brommaplan igen för att hämta bilen och sen åka in till city och hämta daniel.










hamna i lite rusnings kö men det gick snabbt ändå in och hämta daniel och sen åka hem.

tog en paus på nyköpingsbro igen köpte en macka till vincent och sen köpte vi godis på godisbron.


godisbron


vincent vägrade somna efter att vi lämna nyköpingsbro







var hemma vid nio på kvällen och vincent somnade direkt...




underbar dag med underbara människor...
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0