11e mars 2011

idag har jag varit hos läkaren med mn magen så diagnosen blev laktos och glutenfri kost tills provsvaren kommer.
sen efter det hämtade christina och bernt mig och vi åkte till stan. christoina och jag tog en lunch på café gränden jag tog en bakad potatis med skagen jag lovar dom har den godaste skagen jag någonsin ätit sen gick vi omkring lite på stan och kolla runt innan bernt hämta oss igen och körde hem mig.
middagen idag blev kyckling med potatis och sås.
tog tre bilder på det så lägger in alla tre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0