12e mars fira robban

ut till värna idag och fira robban som fyllde i går och åt varm smörgåsttårta och sen åt vi lite glass med och hade det trevligt

hade riktigt trevligt och satt och prata och rikard fixade något i verkstan lite snabbt med..






sen kollade jag blocket lite och hitta en ny bilstol till vincent så jag vi åkte till örebro och hämtade den och vincent stanna hos sin farmor och farfar över natten..




såg dess på vägen från värna




blev en lång resa för det händer nada på vägen till örebro.















hämtade vår nya bilbarnstol så nu kan svärmor och svärfar ha vår gamla så slipper ´vi flytta den fram och tillbaka





sen efter örebro så dök vi in på en kaffe på nettan och fegge i godegård det var ju ändå på vägen hem och det är så underbart att umgås med dom....

kom hem vid halv elva så hehe men men hade trevligt






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0