13e mars söndag hos mamma

idag har vi varit hos min mamma och umgåtts lite min bröder var där med och så kollade vio på gravsten till pappa och försökte bestämma oss. svårt som fasiken det där men men ska åka till mjölby i morgon och kolla på stenar.

vincent är små febrig på grund av tänderna tre på samma gång kommer nu så men annars mår han kanon..

å¨kte och handla lite mat till mig då vi inte hade gluten fritt hemma så rikard och vincent ska äta pizza och jag ska äta fläskkottlett med bearnaises sås och kroketter,

restev av kvällen blev lugn





mammas stora kille



vincent är så stolt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0