barnvakt

har idag varit barnvakt till min brorsdotter hon ör ju så himla underbar med vincent och vincent älskar henne så mycket. han ögon fylls av lycka när han ser henne.

vincent var lite hängig och gnällig men vem skulle inte vara det när tänderna kommer.

lunchen blev pyttipanna till barnen jag och rikard tog en burgare på max innan.

ja rikard var ju hos läkaren idag och ja det var bara att vänta ut tiden och låta det läka av sig självt.

och kort ja det har jag tagit en del idag med...





barnen dansar




underbara barn



kusinmys













ingen make up idag



ser upp till sin kusin

middagen idag blev krämig potatis och purjolök soppa



till detta hade vi krossad bacon ovanpå



nu tittar vi på sveriges värsta bilförare och kan fortfarande inte fatta att dem efter sju veckor inget lärt sig de ska inte ha körkort alls inte en får köra cykel kanske ha en sparkcykel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0