bilder

så då var det blogg tajm igen

vcar ju på stan förut var nere på lundgren&haaggaard och trimmade till håret sen sist ingick i priset så det är ju bra så tunnade ut det rejält skönt det faktisk. både jag och mamma var där.

sen gick vi till yves rocher och köpte smink hihi har ju present kort på 300:- eller ja nu är det på 200:-

sen gick vi och boka en resa till min mamma som hon ska på i september.

sen gick vi och hämtade ut hennes nya glasögon sen subway och åt en macka.

vad gjorde vi sen d¨å jo nu minns jag mamma skulle ha nya strumpor så gick till twilfit och köpte det sen åkte vi h
em var och en till sig...


gick ner till pilla och tina och sa hej har inte varit där sen pappa blev dålig..

sen hem och gosa med vincent och rikard fixade middag och bädda rent i hans säng...

ladda en maskin tvätt som jag ska ta i morgon och disken tar jag i morgon med orkar inte nu har så ont i min handled vet ej vad som hänt...

ja resten av kvällen har varit lugn tittat på 112-poliser som jag starkt rekomenderar faktiskt.


resten av kvällen blir lugn kanskke ska spela mitt sims medeltiden vem vet älskar i alla fall det spelet måste jag säga...


neheppp lite bilder på det jag köpt dag då





svart flytande eyeliner med pensel




ny ögonskugga i lila metallic





sen fick jag gratis en mineral foundation som annars kostar 185:- det gillar jag ska få en kaikuborste av mamma i veckan



sen köpte jag även en duschboll som är underbar med tog inte kort på den haha men det är ljusblå i alla fall alla vet väl hur en sån ser ut.  det var dagen fynd i alla fall



inte kort på mig ikväll kommer i morgon på morgon bloggens inlägg istället


ha det bra alla läsare,, puss och kram nu ska jag mysa med mannen i mitt liv



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0