då var det måndag igen

fy fan den har dagen har bara varit en sak..... STRESS

vakna vid sju och vid halv åtta kontaktar min brorsdotter mig och behöver få tag i sin pappa så jag jagar honom på mobilen och får till sluta tag i honom och vi beslutar att rikard och jag ska hämta henne halv elva och köra henne till stan för hon ska till tandläkaren.

sen innan dess var vi och kasta saker på skroten i malmslätt

efter att vi kört henne till stan åkte vi till maxi och handla och fick så klart avstämmning suck var ju redan stressade sen hem och såsvärmor kunde åka och hämta håkan och åka hem och vi packa upp våra varor sen körde rikard och vincent mig till stan eftersom jag skulle till min psykolog och sprang in på subway och hämta en macka.

sen upp till psykologen sen när jag var klar upptäckte jag att mitt busskort var hemma och skulle ta sms biljett missa bussen och de två efter var inställda och rikard hämtar mig sen hem och göra sig i ordning klä vincent sen missa vi bussen till stan så rikard fick köra oss igen suck stackaren... sen träffa jag och vincent christina och tog en fika och gick på stan sen hem med lille man och åker med busschauffören från helvetet suck jävla idiot.

sen hem och få i vincent mat sen somna han snabbt...

sen gjorde jag mat till oss och nu sitter vi och tar det lugnt har ätit middag och sett på 112-poliser

nu ska jag bara njuta av lugnet och i morgon ska vi åka och köpa fälgar annars ska vi bara vara hemma och ta det lugnt fan orkar inte med stress får ont som fan i magen då ju..


har även gjort en nagel behandling med peeling, nagelbandskräm, myrolja, underlack, rött nagellack och sen klarlack på det ska köra med peeling och olja och kräm i två veckor och se skillnaden tar bilder i morgon orka inte ikväll

så nu var inlägget klart hoppas ni fått en trevlig läsning

puss och kram eller som alla andra skriver xoxo...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0