dagen efter

öm, yr, snurrig, hungrig ja det är några av dagen känslor.-.. fan så ont i ryggen och skuldrorna man har.

åt frukost sen ringde telefonen opch det var värna maffian... ja det var bara att hämta vincent som skulle vara där till i morgon med dem hade spytt sen i gårkväll smittade av oss så vi hämtade lille prinsen sen åkte vi och tvätta bilen innan vi åkte hem och åt lunch och sen vila vi lite...

vid fem var vi på maxi och handla och de 200 första kvinnorna fick en goodiebag och mötte mamma där som tog vincent och jag fixa två goddiabags hahahahahahahaha underbart masshysteri men men jag fick det jag ville ha och då är jag nöjd.... hahahahahaa


handlade och umgicks med mamma sen körde vi hem mamma och åkte till daniel och hämta en räkning och sen åkte vi hem.

vincent åt gröt och sen somna han och vi har tagit lite te och till det blev det macka för rikard och clementin till mig.

spelat lite sims medeltiden och jag äslakr det prova säger jag bara

sen har vi tittat på 112 poliserna och dödlig fångst och nu ska vi kolla på svärdfiskarna på dicovery channel som är min favorit kanal verkligen

har så klart bilder på vad som fanns i min gooodiebag



hårsprys från nivea, balsam från tresemmer, shampoo från tresemme och tror det är balsamspar från tresemme och dusch creme från dove





puder/rouge borste från maxfactor



prov på second skin foundatio från max factor, rakgelé, rött nagellack från max factor, 5 rakhyvlar,
body lotion från dove, mint choklad kaka från naturdiet, prov på weightless foundation från max factor, två små tandkräm white now från pepsodent och två små ballerina kladdkaka



här har vi allt samlat



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0