god morgon

god morgon där ute. idag äär halv bra väder molnigt och sol om varann men men funkar väl dket med. vakna vid halv åtta och då var det upp och hämta vincent och duscha av honom sen frukost.. rikard fixade frukosten och jag satte igång en maskin tvätt och sen var det dags att vika två maskiner tvätt och hänga upp dem pl sina galgar...

idag går mina tankar till johan först och främst och även annica kan ej skriva varför men dom vet och vi tänker på er...


idag ska jag till min bror kenneth och vara barnvakt till tindra som inte är så bra idag och bror hade vioktigt möte så då rycker lillasyster och vincent ut. :)

rikard ska ju till läkaren idag med sitt op sår som vägrar läka så får se vad dem säger om det.


annars händer inte mycket idag ska i kväll plugga till mitt prov lite ska mest läsa på om rörelseapparaten så det sitter..

ingen bild tagen idag men ska ta bilder hos min bror sen....


puss och kram så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0