hamlet

i söndag var vi på hamlet och åt lunch med mamma. tyckte hon skulle få det av oss och vi bjöd ut henne..
så det var jag, mamma, rikard och lille vincent. vincent var så fin så med kostymbyxor, skjorta och slips för sin mormor.

vincent var så duktig när han var på restaurant. åt liten planka och det var så gott så njöt som bara den och vincent gillade det med,

sen efter det åkte vi till öb och handla lite smått och sen hem till mamma och fika pch min bror allan kom dit med och hade medsig en massa böcker till vincent och vi gick igenom lite av pappas saker han hade i sitt skåp inne på kontoret var jobbigt men även bra att göra.

vincent var så duktig hela dagen och mallig för nu får han sitta fram i bilen istället för bak så han ser allt och han älskar det

då kommer det lite bilder då







lille jag i bilen på väg till hamlet





vincent på hamlet mycket att titta på




min mamma



visst är han stilig i sin slipps min lilla prins...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0