hej hopp i lingonskogen

hje orkade inte blogga igår kväll var så himla trött. somna halv tio ca så var ju sslut men men får ta det nu istället.

tittade på 101 sätt att åka ur en gameshow och sen tittade vi på varning för barn och till det blev det glasstårta till rikard och jag hade gjort en hallon paj med vit chocklad till mig



glasstårta med vanilj och choklad



min hallonpaj med vit chocklad i.



sovit bättre i natt än dagen innan och ska väl äta frukost snart och göra oss i ordning och åka ner till stan och kola lite ska väl se om jag hittar kläder till mig....

annars blir dagen idag lugn har vikt mina tre maskiner med tvätt nu på morgonen och ska snart hänga upp dem i garderoberna och sen ska jag tvätta sängkläderna...


det är väl så det ser ut just nu.... ha det gött alla

puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0