hej hopp

hallå där ute underbar dag idag med fint väder och allt.. nu kommer verkligen våren mer och mer för varje dag som går...

varmt och skönt ute.. hur mår vi här hemma då?

jag mår kanon har dock ont i ryggen som fasiken men det är ju normalt.

vincent är pigg och glad som alltid dock matvägrar han än men men thats life

rikard har dock lite känningar kvar i magen men han brukar ha det ganska läne sen är han självklart öm som fasiken han med..

idag ska jag till stan kanskke in på yves rocher och kolla om jag hittar något för mina present kort jag har på sammanlagt 300:- och sen ska jag träffa min mamma och vi ska till frisören vi var hos till pappas begravning och trimma och putsa till frisyrerna kan bli kanon skönt


sen ska jag lägga lite saker i bankfacket med....

ja sen får vi se vad som mer händer idag... kommer två¨bilder på mig uppsatt och utsläppt hår och osminkad....

nu när håret är uppsatt ser man hur tjockt hår jag har





uppsatt


vilket passar mig bäst utsläppt eller uppsatt????'
'vad tycker ni


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0