hemkommna + bilder

nu är vi hemma sen en liten stund tillbaka. vincent var så trött i värnaså han somna på mitt bröst i soffan och när rikard kom in la vi honom i spjälsängen i deras sovrum.

vi åt middag var kanon gott som alltid.

sen gick rikard ner och fixade det sista medans vincent fick sova lite till. sen var det dags att klä på honom och åka hem.. han fick en flaska innan han somna här hemma och rikard smörjde in hans utslag han fått av sin feber.

tittat på varning för barn och nu är det dags att slö titta på tv och äta godis....

jo fick ett roligt brev från semper idag med där det står att nu har ditt barn blivit 6 månader och så var det en provpåse på gröt till 6månaders hmm ja det var 10 månader sen han var det så hmm ja vet inte vad jag ska säga


men men nu kommer dagen i bilder lite



vinter i värna



vackert eller hur






lilla tarzan



söt katt



FREDAGS MYS







vincent och jag har roligt



hade tråkigt igår så rikard fick rita






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0