ikano med pia

idag har vi fixat iväg lite klädpaket och sen körde rikard mig till ikea för där skulle jag och vincent möt upp pia och ellie

gick och kolla i olika affärer och sen blev det en lunch på fefferoni gott pizza opch taco buffe men vincent matvägrade så klart och vart mer och mer hängig men fick i honom sen över till maxi innan vi åkte tillbaka till resecentrum och då hämtade rikard mihg och vincent och när vi kom hem somna vincent direkt...

han hade 38,5 i feber så han fick alvedon förbaskade tänder jag hatar dem....


middagen i dag var potatisbullar och bacon och kvällen har varit lugn spelat lite och sen tittat på dödlig fångst, svärdfiskarna och nu tittar vi på operation repo på tv 4 sport...


i morgon blir det lugnt kanske en promenad med annica och sen sätta upp lit hyllor i badrum och en tavel list ovanför sängen.


nehepp titta färdigt på repo sen tvätta av sminket och sen sova


haft roligt med min webbcam och tagit hyfsat bra kort på mig


min favorit bild











är faktiskt rejält nöjd med bilderna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0