inlägg två för idag

jahaopp vad har vi gjort sen frukost?

jo vi har ätit lunch blev min  kycklingsoppa som vi älskar här hemma.
sen blev det lite vila på det och mamma ringde och sa att vi ska åka ner till mjölby..

skulle godkänna stenen och prata om hur texten skule vara och så och det var skönt det.

efter det vart det en sväng till maxi och fy fan vad folk det var där suck hatar maxi på en fredag eftermiddag men men behövdes ju. mamma handla lite och vi med

kvällsmaten i dag ser ut som så här

fläskfilgryta med ris

glasstårta till rikard och vincent

jag ka ha smulpaj med hallon och riven vit choklad sen blir det vaniljsås till det.

resten av kvällen blir lugn ska byta sängkläder, diska och laga mat.

ja det var väl vad jag hade för nu får se om det blir ett inlägg till ikväll det tror jag ett litet i alla falll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0