ja det är ju fortfarande vinter månad

god morgon där ute i världen.
vakna vid sju av ljuv musik från min son som lekte i sin säng och ropa på sin pappa.

var ju ingen trevlig syn när man vaknade snö men jag det är ju faktiskt så att mars tillhör vinter månaden och våren börjar i april.

sen kan jag tycka att det är skönt att det kom snö för det är pappas grav finare och inte bara jord och sandhög.

vincent är lite hängig än ska till vårdcentralen sen med honom eftersom han haft feber så länge men det är nog ingen fara

sen ska vi till värna med och byta glykol då vårat är brunt och även byta vattenpumpen på svärmos saab.

frukosten är avklarad här med fick ställa in psykologen idag eftersom vincent ska till läkaren men jag ska ju till skolan i dag i alla fall och skriva mitt prov sen är alla uppgifter klara och godkännda bara praktik kvar V15 känns underbart faktiskt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0