måndag

ja vad hände i går inte mycket svärmor kom hit och tog vincent så rikard och jag fick åka och handla i fred alltid lika skönt sen till mamma och hämta kataloger om gravsten men fanns ingen som klicka för mig tyvärr. sen hem och packar ur alla varor..

blev lite lunch med rester från taco´sen i fredags..

sen tog vi det lugnt... min mage har det inte bra ska till läkaren på fredag så fick ställa mötet på skolan jag har på fredag och det prov jag har på tisdag för min magen är verkligen inte i balans...

sen har vi bakat idag blev choklad muffins med bitar av vit choklad och nougat.

gott gott


nehepp det var väl allt för den dagen det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0