melodifestivalen

melodifestivalen är avklarad och vinnaren blev eric saade och jag gillar faktiskt den låten men tänkte lägga in alla låtar här och skriva vad jag tycker om dem


först ur är danny med in the club




ja jag den är en bra nattklubbs låt
men thats it
nummer två är sara varga
riktigt bra låt dock för långsam för melodifestivalen men en fantastik låt och text som berör
nummer 3 är the moniker
nej nej nej p70 talet är slut för hmm 40 år sen låte det stanna där
nummer fyra är brolle
nja han har gjort bättre låtar
nummer fem är linda bengtzing
bra låt en typsik linda låt som bara hon kan göra
nummer sex är nicke borg
bra låt för långsam men saknar nadet känns kostigt när det bara är en enda på scenen
nummer sju är swingfly
man kan inte sitta still till denna
nummer åtta är sanna nielsen
nej denna funkar inte för mig fan ser fel ut till och med christer lindawr eller hur han stavas är mer kvinnlig än sanna ser ut som en ful transa sorry
nummer nio är playtones
underbart jag älskar rockabilly musik äntligen kommer det tillbaka och en kanon låt fortsätt så
sist men inte minst har vi låt nummer tio vinnaren


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0