min nya klänning

åkte ju till mamma förut och så fick jag pappas gamla diabilds projektor och smalfilms kamera såld och det var skönt.

mamma hade köpt två nya leksaker till vincent med som han kunde ha där och leka med tog självklart kort på dem och när han leker lite dom kommer nedan sen.

efter det hämtade jag ut mina klänningar och jag älskar dem så mjuka och sköna och såååååå snygga verkligen. och har kort på när jag har dem med.. dock har jag fel bh på mig under klänningen så ser konstigt ut

hade tur för glömde avin hemma till att hämta ut paketet men gick som tur var ändå trots att dem inte får lämna ut utan avin...

sedn hem och tog det lugnt gjorde mat och vincent åt lite sen blev det en flaska. sen har vi bara tagit det lugnt ska kolla på nya serien sos international som är riktigt intressant och och sen får vi se var vi tittar på efter det....

ja det är väl vad som hänt sen sist jag skrev..

nu kommer bilderna


vincent leker



vill inte vara med på kort





nya leksaken nummer ett var en anka från brio





nya leksaken nummer 2 ett tåg från brio



här är min gammla brio leksak den är 25 år gammal och ser ny ut det kallar jag kvalitet








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0