ny bil igen

okej dagen börja med att min underbara sambo gav mig sovmorgon till halv nio tack mitt hjärta det behövde jag. ska uppsöka läkare nästa vecka för min mage är inte i balans har varit dålig i 15 månader får inte behålla någon näring har då ingen energi till något.

sen blev det frukost och efter det kom svärmor för att hjälpa oss att åka efter ny bil. sålde ju våran som sagt men titta på en utanför bankekindmen ja det stod "lite" rost i annonsen men jag att en hel dörr är ett stort hål kallar inte jag för lite rost....

men sen ringde vi på en annan bil och den blev det en citroën Xantia fullt utrustad och allt kanon fin och för 5500:- och har då en del till bröllopet kvar vilket känns skönt

tar en bild i morgon och lägger upp den. stor men liten bil med stort bagage med ser liten ut men när man väl är inne i bilen var den riktigt stor. har varit en demo bil så den är fulltutrustad med.

sen åkte svärvor hem med vincent medans rikard och ag åkte till maxi och handla till i kväll köptte hem till taco´s och till mys i kväll blev det chips.


nu är rikard i väg med sin mamma och ska hämta reservdel till robertsbil och sen hämta honom på sitt jobb sen kommer rikard ooch lillemannen hem. saknar dem så himla mycket verkligen.

har tagit mig ett bad och tagit panodil för hade lite huvudvärk ochg nu har den gett med sig.. se om man ska se en film i kväll frågan är bara vilken men det löser sig nog ska vi se...

nehee nu vila lite så det sista av skallebangen försvinner så jag kan njuta av vårat fredagsmys


puss och kram alla så länge. bjuder på en bild från 1986 på mig och min pappas morfar




Kommentarer
madeleine

Vad gullig du är. Liknar faktisk Vincent så han har ju fått en del efter dig också ser jag.



Kram Svärmor

2011-03-04 @ 19:34:49
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0