och så var det tisdag

idag har det varit lugnt, jag har varit på stan med christina åt en lunch tillsammans fick bli en sallad på det där stället under burger king

sen gick vi till skönerobutiken och köpte nötfärs fick 2kg för 100:- helt okej pris faktiskt.

sen till banken och satte in pengar och sen till kappahl och skaffa klubbkort och köpte nytt läppglas och läppsyl med doft och smak av coca cola var bara tvyngen


sen nu har jag varit hemma ett tag och bara tar det lugnt pratat med skolan och ska snart sätta mig och plugga lite tänkte jag









allla tre i ett set kosta 60:- men hade 50:- i rabatt så betala en hel tia bara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0