rygg helvete

för tillfället hatar jag min rygg värker vid varje andetag och kan knappt röra mig men men släpper väl snart blir ju så efter att man spytte ett par timmar det är ju musklerna som får ta all stryk tyvärr...

men men har nu hängt upp två maskiner tvätt och ska ta den tredje om en liten stund när den är klar

rikard, vincent och daniel ska i väg sen och då ska jag ligga i badet och vila min rygg.

suttit och spelat mian nya sims idag med älskar verkligen det spelet vet ej varför men bara gör det :)

ska väl diska med och om jag orkar och klarar ska jag plocka i ordning vincet´s rum annars gör jag det i morgon....

det var väl allt för nu.... dyker väl in i kväll som alltid med en sammanfattning av dagen tror jag...

puss och kram alla





detta är ett fristående sims spel och är min favorit verkligen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0