solig dag våren kommer nu sakta men säkert

blev väkta av att telefonen ringde kl 7 i morse var en som var intresserad av pappas dia bild projektor så bestämmde att vi skulle mötas halv nio hos mamma.
så vi upp och åt frukost och kastade oss iväg och redan innan hade han frågat om den gick att koppla till datan och vi sa nej för den är närmare 30 år gammal.

kommer till mamma halv nio och då har han redan varit där och åkt igen ville inte ha det för man inte kunde koppla det till t´datan men hallå idiot det sa vi ju i telefonen jaja stanna en kort stund och prata med mamma och sen åkte vi hem..

vincent´s feber går i skov och han har sovit mest hela dagen just nu och vill bara ha ersättning så då får han det.

satt upp en hylla ovanför tvättmasklien idag med kanon snyggt skönt att kunna ställa upp tvättmedel och sånt där istället.

sen åt vi litelunch sen gick jag ner till annica och ludde ooch busa med ludde han är ju så söt han är sin pappa upp idagen verkligen..

så ska snart åka till mamma igen kommer en annan som ska kolla på projektorn och hon bvar riktigt intresserad av den med och det känns skönt

sen blir det en lugn kväll ska maila det sista till skolan en uppgift bara sen är det bara att plugga inför mitt sista prov på fredag i ergonomi sen är jag klar och har då bara praktik kvar som börjar vecka 15. ja det var väl allt för nu... se om det blir en uppdatering till ikväll men middagen i dag blir i alla fall korvstroganoff och potatismos för det älskar vincent och vill gärna att han ska äta riktigt mat och inte  matvägra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0