söndag

mötte upp svärmor och svåger i linghem och vincent åkte med svärmor till värna medans jag rikard och robert kte ut mot sund för att hämta roberts bil den skulle bogseras hem för att drivaxeln var av så tultade hem till värna tog väl lite mer än en timme

när vi kom fram till värna var det dags för mat blev kottletter, potatis, grönsaker och sås sen ner i verkstan och laga bil.. rikard var snabb som bara den idag och det var ju skönt det utan att för mycket krånglade. och vi hade köpte med oss fika. en semletårta och en nöttopp till svärmor och sen chokladmuffins till mig. mycket trevligt kom hem vid 6 tiden och vincent åt lite gröt sen somnade han...


ja det var väl den dagen det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0