städa och tvätta

vakna vi d halv sju idag av lilleman och rikard gick upp och hämtade honom och så somnade vi alla om i stora sängen. men blev väcka av telefonen halv nio men men bara att gå upp..


satte på en maskin tvätt som jag ska hänga upp snart sen ska jag köra en eller två maskiner till idag..

blev lite frukost och sen har vi tagit det lugnt,,,,


ska städa en del idag i alla fall badrummet ska skuras.

får väl se vad dagen har att erbjuda idag. middagen idag blir i alla fall kycklingsoppa som vi älskar här hemma.

neheeppp dags att ta tag i dagen och få något gjort ska leta sommar däck till bilen med...


skriver senare eller ikväll igen

puss och kram så läng



god morgon



underbara morgon och jag har min favorit t-tröja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0