varit på stan

idag har vi varit på stan en sväng och fan vad folk det var då...
var ju sån här shopping dag med jippon på stan och alla små tjejer var ju där för erik saade kom ju



sen var det ju folk utklädda till olika saker och vincent älskade lejonet och så delade dem ut klubbor till alla barnen....



sen handlade jag lite kläder två linnen och sen fyra par hotpants



svarta (framsidan)



baksidan



chockrosa (framsidan)



framsidan.. köpte två rosa



och ett par vita (framsida)



baksidan




ett turkost linne



och ett rosa linne


sen mötte vi upp mamma och michelle och prata lite med dem... michelle blev sminkad på mist






utanför galleria gränden


sen bestämde vi oss för att åka till ikea och det var ett missatg vände på parkeringen och åkte till öb istället



resecentrum



lilleman i bilen



lille jag



pappa kör bil



kaos på ikea parkeringen



titta säger vincent



kanon kort på mig



älskar dig så himla mycket




nya brandstationen byggs upp



på öb köpte vi lite mys och dricka till kvällen ...


när vi kom hem somna vi en stund sen åt vi middag blev pasta på ost sås och kalkon..

sen har vi tittat på filmen hämden och den rekomenderar jag man får sig en tanke ställare









ja det var väl våran dag det.... sitter nu och njuter av en cola och sen blir det sängen med min bok läser just nu höstoffer av mons kallentoft för andra gången hans böker är så extremt bra


natt natt mina vänner




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0