vinter i värna....

okej nu är vi ute i värna...

tidigare var vi hos min mamma och kopierade en massa papper och sen till maxi och biltema och handla lite. efter det var det dags för mitt prov i ergonomi fan så nervös jag var den här gången så jäkla massa att komma ihåg var det ju med....

men provet gick kanon bra svarade på alla frågor jag skulle och har en känsla av att det blir ett vg skulle kolla min skolmail ofta sa min lärare,

efter provet bar det av till vc med vincent de tog ett blod prov och sen lyssna läkaren och kolla på hans utslag och det var inget farligt.

hans utslag beror på hans feber. och allt annat var kaon mycket dricka och vila var ordinationen vilket vi redan visste,

sen ett litet tag tillbaka är vi ute i värna och rikard ska byta kylarvattnet i vår bil och byta vatten pump på sina föräldrars saab för den läcker..

ska äta middag här ute med det blir köttfärsbiff med kokt potatis , morötter, ärtor och sås.

vincent leker för fulla muggar här och vill stänga av datan ela tiden roligt med knappar som lyser,.

vintern är verkligen här i värna gud va snö men det är vackert. tagit massa bilder men har inte med mig sladden till mobilen så slänger in ett inlägg i kväll när vi kommer hem med alla bilderna

gjort en snökärring med som har har en svart sprayad kjol, vit överkropp, storra bröst och svarta ögon. svart näsa och svart mun härligt precis som det ska vara


fick veta vart jag ska göra min praktik med blev på ortopeden fan vad härligt längtar till Vecka 15 nu bara för det. blir några trägffar i skolan för träning ska på praktiska övningar med hur man sätter kateter och tar ven prov har redan gjort det men är 1,5 år sen man har ju glömt det.

sen är det en föreläsning i ortopediska skador ska bli intressant och sen är det även en heldag inplanerad på katastrof medicin då vi kommer bli sminkade till katastroff offer
ska sitta dessa veckor fram till praktiken och läsa på det jag gjorde i sjukvårdskursen

ja det var väl allt för nu tror jag bjuder på en gammal bild från våren som kom och gick



charlie solar på balkongen



sol och blå himel och nästan ingen snö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0