vinter kräk sjukan

ja blev inte ett skit skrivet igår för halv sex på morgonen vaknade jag av att jag skulle spy och rikard med bara att konbstatera att jag är inte gravid eller något nej vi har fått vinter kräk sjukan fy fan...

förvarnade svärmor som skulle komma hit och hon kom ändå och tog med sig vincent hem över natten tack så himla mycket...

så ja så såg vår dag ut sova i sängen och sprionga mellan säng och toa sen hamna vi i soffan och låg där till 23,00 sen in i sängen och sov för natten...


bla blA BLA  det var den dagen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0