12e maj arbetsmarknads dag

börjar dagen med att åka till mamma och skriva ut en del papper...

fixade det sista med mitt CV innan det var dags att åka till skolan.

på skolan var det massa info att ta in från olika företag och facket och så klart arbetsförmedlingen var ju där med.

lämnade ut mitt vc till en massa företag så hoppas jag får höra från någon av dem...

efter skolan träffade jag christina och vi åkte till ikano och käka lunch och snacka en del sen bar det av och fixa ett papper på csn och sen hem till min älskade familj....

saknat dem så himla mycket... i morgon fredag är det dags för praktik igen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0