17:e Maj

den 17:e maj har alltid varit förknippat med skratt och kalas i vår familj. men inte i år då det var en riktigt tuff dag.. den 17:e man 1937 föddes min pappa.

att inte få fira honom i år kändes fel och konstigt.
saknar min pappa så otroligt mycket.

så dagen börja med att mamma kom hit opch vi åt frukost tillsammans för att fira pappas dag och sen åkte vi ut till graven och tog bort gamkla blommor och satte dit nya och jag la dit keramikhjärtat jag köpt däär det står älskade pappa....

efter det körde vi mamma till jobbet och sen pkte vi hem...


grattis på din födelsedag pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0