25e maj dagen före dagen med stort D

god morgon idag kör vi tidigt pass på 31B 06:45 idag känns kul älskar ju att komma hit och träffa alla....



från kln 15:00 är jag färdig utbildad undersköterska och min praktik är avslutad... tror ni jag blev åpaff när jag fick veta det... överaskad , chockad och överlycklig...

ska upp i morgon och fika med dem och säga hej då så klart....


så hemma blev det firande av detta hehe.......


känns underbart att vara klar med praktik och skola och allt men fasiken vad jag kommer sakna ortopeden.... älskar ju det stället blir svårt att släppa taget om det,,,,,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0